Doprava - dodání objednaného zboží a služeb

Osobně vyzvednout na prodejně v Brně

Po obdržení objednávky bude tato zpracována v nejkratším možném termínu. O vyřízení a připravení produktu budete informováni emailem. Po obdržení této výzvy se můžete zastavit na prodejně v Brně

Pracovní doba:  PO -PÁ 8:30-17:00      Sobota + Neděle ZAVŘENO

Při převzetí zboží na prodejně v Brně se neplatí žádně manipulační poplatky. Hradíte pouze hodnotu objednaného zboží.


Osobní odběr výdejní místa ČESKÁ A SLOVENSKÁ REPUBLIKA

Produkty Vámi objednané vám dodáme v síti více než 100 výdejních míst. Aktuální seznam naleznete zde

Při internetové objednávce do 3 000,- Kč se učtuje poplatek 49,- Kč


Doprava a rozvoz naší firmou

Produkty i služby k Vám dodají naši pracovníci. Provádime rozvoz a dodávku Vámi objednané zboží i služeb.

Děláme servis a opravy i v místě u zákaníka.

Při objednávce do 5 000,- Kč se účtuje jízdné 194,- Kč. K ceně přepravy přistupujeme individuálně. Při pravidelných dodávkách a větší objednávkách dopravu nemusíme učtovat!


Rozvoz zboží kurýrní službou DPD

PPL přeprava

Pro doručení zboží k Vám po celé ČESKÉ A SLOVENSKÉ REPUBLICE využíváme služeb renomované firmy DPD.

Doručení zboží do 24 hodin od expedice po celé ČR.

ČR Při objednávce do 3.000,- Kč se účtuje poplatek 99,- Kč

SK Při objednávce do 5.000,- Kč se účtuje poplatek 250,- Kč (10€)

Doručení balíku:

Doručení zásilky do druhého pracovního dne po celé ČESKÉ A SLOVENSKÉ REPUBLICE

Max. hmotnost zásilky 50 kg, přepravu zásilek o vyšší hmotnosti poskytujeme v rámci individuálního řešení.

Až 3 pokusy o doručení zásilky, není-li adresát zastižen.

Zásilku Vám standardně doručí v rozmezí 8–18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem).

Online sledování zásilky.

Využití aplikace www.chcisvujbalik.cz umožňující změnu adresy nebo termínu doručení.

Možnost osobního odběru na depu

V určitých lokalitách ČR nabízíme i večerní doručení v rozmezí 17–21 hodin

Převzetí a reklamace:

Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody.

Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání

Skryté vady je nutné ohlásit do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.

Komunikace s DPD

Pro komunikaci s DPD výhradně používejte číslo zásilky (11 číslic)

Kontakt: Telefon: 225 373 373 / E-mail: info@dpd.cz / Pondělí - pátek: 7:00 - 18:00

biscuit
Aby se vám web dobře používal (Souhlas s cookies)

Pro co nejpohodlnější používání webu potřebujeme váš souhlas se zpracováním souborů cookies. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko "Povolit vše".

cog Nastavení cookies

Upravte si cookies dle vlastních preferencí.

angle_up Technické cookies - nezbytné pro správné fungování webu

Jedná se o technické soubory, které jsou nezbytné ke správnému chování našich webových stránek a všech jejich funkcí. Používají se mimo jiné k ukládání produktů v nákupním košíku, zobrazování produktů na přání, ovládání filtrů, osobního nastavení a také nastavení souhlasu s uživáním cookies. Pro tyto cookies není zapotřebí Váš souhlas a není možné jej ani odebrat.

angle_up Analytické cookies - Google Analytics měření návštěvnosti stránek a uživatele

Tyto cookies nám umožňují měřit výkonnost našich webových stránek a našich online kampaní. S jejich pomocí zjišťujeme počet návštěv, zdroj návštěv a další parametry. Shromážděné údaje zjišťujeme v agregované podobě, která nám neumožňuje údaje dohledat ke konkrétnímu uživateli. Pokud tyto cookies deaktivujete, nebudeme moci analyzovat výkonnost našich webových stránek a optimalizovat je pro co nejsnažší užívání.

angle_up Personalizované a reklamní cookies - pro zkušenost šitou na míru

Tyto cookies nám umožňují lépe cílit a vyhodnocovat marketingové kampaně.