Rozšíření záruky monitorů Dell +2 roky Basic (od nákupu do 1 měsíce)
MOŽNOSTI:
* Poslat objednávku pro rezervaci - budete v pořadí a kdykoliv můžete objednávku bez sankcí stornovat!
* Hlídací pes pošle informaci, až bude tento produkt skladem! - nezavazuje Vás k nákupu, ale nic se Vám nerezervuje!
Popis produktu:
Rozšíření záruky pro Dell monitory - 2 roky Basic and Next Business DayPro objednání záruky je nutné zaslat emailem
SERVICE TAG notebooku. ST prosím zasílejte na
email dell@atcomp.cz spolu s číslem prodejní
zakázky PZxxxxx, děkujeme.
Záruku je možno zakoupit do 1 měsíce od nákupu zařízení.
Platí pro modely:
S2422HG,P2418HZM,AW2518Hf,S2718H,U2412M,C2422HE,P2717H,P2421,S2721D,S2719HS,P2419HC,U2419H,P2421D,P2720D,U2421E,S2718HN,U2917W,AW2521HFA,P2415Q,P2418D,S2719DGF,U2419HC,P2720DC,U2422H,AW2521HFL,S2421HGF,S2718D,U2722D,AW2521H,U2421HE,P2416D,P2721Q
Prodloužení záruky je možné ověřit na stránce:
http://support.euro.dell.com/support/topics/topic.aspx/emea/shared/support/my_systems_info/cs/details?c=cz&cs=rc1077928&l=cs&s=gen&~ck=anavml
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. DELL má však pro Českou republiku jeden spolehlivý centrální záruční servis. Případné reklamace všech námi dodaných DELL produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
Hotline: 225 772 727
on-line zadání reklamace na: http://support.euro.dell.com/support/index.aspx?c=cz&cs=RC1077928&l=cs&s=pad
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, nebo Vás navštíví druhý den technik DELL osobně. (zaleží na modelové řadě produktu)