PeKro spol. s r.o. Křenová 56 – Brno 602 00 Email: obchod@pekro.cz

Dne: 16. 04. 2025

www.pekro.cz

 

Tel.: 543 255 157

HP ProOne/440 G9/23,8"/FHD/i5-13400T/16GB/512GB SSD/UHD 730/W11H/Slv-Black/3RNBD

 
Specifikace:
Kód produktu: 997M2ET#BCM
EAN: 0197961553666
Výrobce:
Partnerství:

Firma PeKro.cz na základě dosažených výsledků prodejů a školení obdržela opakovaně autorizační HP partnerství "HP Silver Partner" prodejce oficiální CZ distribuce značky HP - HEWLETT PACKARD. Díky tomu Vám můžeme nabídnout nejen zajímavé kusové ceny produktům, ale i realizovat objemnější projekty a tendry s cenovou podporou vendora HP.

K veškerým produktům nabízíme také naše služby jako návrhy řešení, instalace, servis,..  

Záruka: 2 roky (6 měsíců IČ)
 
Dostupnost:
Dostupnost cca 3-15 dní
Na objednávku
Produkt není v CZ distribuci a nemůžeme nyní určit přesný termín dodání. Termín upřesníme druhý pracovní den po objednání.
Cena
Naše cena 0 Kč
Cena bez DPH 0 Kč
Katalogová cena 0 Kč
Ušetříte (0%) 0 Kč
 
 
Popis produktu
Vše v jednom Core i5 13400T / až 4.4 GHz - RAM 16 GB - SSD 512 GB - NVMe - UHD Graphics 730 - Bluetooth 5.3, Gigabit Ethernet, IEEE 802.11ax (Wi-Fi 6) - Win 11 Home - monitor: LED 23.8" 1920 x 1080 (Full HD) @ 60 Hz - klávesnice: česká/slovenská - Smart Buy - s 3 roky HP podpora pro stolní PC na místě následující pracovní den (kromě externího monitoru)
 
Záruční Servis

Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. HP má však pro Českou republiku spolehlivou síť záručních servisů. Případné reklamace všech námi dodaných HP - HEWLETT PACKARD produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.

SWISS CZ s.r.o.
Pavlovická 272/18 (Nákupní park Bělidla)
779 00  Olomouc

Tel. č.: +420 5816 94 000
Email: hp@swissit.cz
on-line zadání reklamace na: https://www.swissit.cz/hp-inc/

Síť ostatních servisů: http://www8.hp.com/cz/cs/business-sluzby/it-sluzby/podpora/autorizovani-servisni-partneri.html

HP Cartridge tonery: podpora@hpe.com

Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, oprava (obvykle 10 dnů) a zaslání zpět. (vše na náklady HP)