POŠKOZENÝ OBAL - DELL S3221QSA/ 32" LED/ 16:9/ 3840x2160/ 3000:1/ 4ms/ 2xHDMI/ DP/ 2xUSB/
MOŽNOSTI:
* Poslat objednávku pro rezervaci - budete v pořadí a kdykoliv můžete objednávku bez sankcí stornovat!
* Hlídací pes pošle informaci, až bude tento produkt skladem! - nezavazuje Vás k nákupu, ale nic se Vám nerezervuje!
Popis produktu:
Dell S3221QSAProhnutý LED monitor s úhlopříčkou 31,5" disponující 4K Ultra HD rozlišením 3840 × 2160 obrazových bodů s poměrem stran 16 : 9. Nabízí jas 300 cd/m2, kontrastní poměr 3 000 : 1, dobu odezvy 4 ms (režim normal 8 ms) a pokrytí 99 % sRGB a 90 % DCI-P3 barevné palety. Použitím technologie VA je dosaženo širokých pozorovacích úhlů 178° horizontálně i vertikálně. Díky podpoře technologie AMD FreeSync poskytuje monitor plynulý a ostrý obraz. Ozvučení mají na starost vestavěné stereo reproduktory s celkovým výkonem 10 W.
Součástí balení je HDMI a USB 3.0 kabel.
Na tento produkt je poskytována záruka 3 roky Basic on-site.
Oprava v rámci tohoto záručního servisu probíhá kdekoliv po celé ČR.
Nemusí to být ani v sídle firmy – můžete být na dovolené, na služební cestě, nezáleží na tom.
Stačí zavolat na tel. číslo +420 774 765 521, nahlásit výrobní číslo a závadu a DELL již vše zařídí.
ZÁKLADNÍ SPECIFIKACE
Typ panelu: VA
Úhlopříčka: 31,5"
Poměr stran: 16 : 9
Rozlišení: 3840 × 2160 px
Kontrastní poměr: 3 000 : 1
Doba odezvy: 4 ms (Extreme režim)
Rozhraní: 2× HDMI, 1× DisplayPort, 2× USB 3.0, 1× audio výstup
Barva: stříbrná–černá
Základní rozdíly mezi řadami monitorů Dell:
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. DELL má však pro Českou republiku jeden spolehlivý centrální záruční servis. Případné reklamace všech námi dodaných DELL produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
Hotline: 225 772 727
on-line zadání reklamace na: http://support.euro.dell.com/support/index.aspx?c=cz&cs=RC1077928&l=cs&s=pad
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, nebo Vás navštíví druhý den technik DELL osobně. (zaleží na modelové řadě produktu)