POŠKOZENÝ OBAL - DELL P5524Q/ 55" LED/ 16:9/ 3840x2160/ 4000:1/ 8ms/ VGA/ 2x HDMI/ DP/ 3x
MOŽNOSTI:
* Poslat objednávku pro rezervaci - budete v pořadí a kdykoliv můžete objednávku bez sankcí stornovat!
* Hlídací pes pošle informaci, až bude tento produkt skladem! - nezavazuje Vás k nákupu, ale nic se Vám nerezervuje!
Popis produktu:
Dell P5524QVelkoformátový displej s úhlopříčkou 54,6" vhodný pro výuku či prezentace. Disponuje 4K Ultra HD rozlišením 3840 × 2160 a poměrem stran 16 : 9. Displej nabízí svítivost 350 cd/m2, rychlost odezvy 8 ms a kontrastní poměr 4000 : 1. Potěší také široké pozorovací úhly 178° horizontálně i vertikálně. Kromě toho jsou přítomny stereo reproduktory o celkovém výkonu 20 W.
Součástí balení je dálkové ovládání (včetně baterií) a kabely VGA, HDMI, DisplayPort a USB.
Na tento produkt je poskytována záruka 3 roky Basic on-site.
Oprava v rámci tohoto záručního servisu probíhá kdekoliv po celé ČR.
Nemusí to být ani v sídle firmy – můžete být na dovolené, na služební cestě, nezáleží na tom.
Stačí zavolat na tel. číslo 225 308 649, popř. mobil 778 440 533, nahlásit výrobní číslo a závadu a DELL již vše zařídí.
ZÁKLADNÍ SPECIFIKACE
Typ panelu: VA
Úhlopříčka: 54,6"
Poměr stran: 16 : 9
Rozlišení: 3840 × 2160
Kontrastní poměr: 4000 : 1
Doba odezvy: 8 ms
Rozhraní: 1× DisplayPort, 2× HDMI, 1× VGA, 2× USB 3.0, 1× USB (pouze napájení), 1× RJ-45, 1× RS-232, 1× audio vstup, 1× audio výstup
Barva: černá
Za jakých podmínek Dell mění monitory (tolerance vadných pixelů):
Směrnice pro pixely (pdf)
Směrnice pro pixely (online)
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. DELL má však pro Českou republiku jeden spolehlivý centrální záruční servis. Případné reklamace všech námi dodaných DELL produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
Hotline: 225 772 727
on-line zadání reklamace na: http://support.euro.dell.com/support/index.aspx?c=cz&cs=RC1077928&l=cs&s=pad
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, nebo Vás navštíví druhý den technik DELL osobně. (zaleží na modelové řadě produktu)