Podložka pod myš, OMEN by HP Outpost nabíjecí Qi, herní, černá, 346x344 mm, 10.5 mm, HP, p
Popis produktu:
Podložka OMEN Outpost je určena pro všechny hráče, můžete ji totiž přizpůsobit jakémukoli hernímu stylu díky oboustrannému povrchu odolnému vůči třepení, který disponuje tvrdou a měkkou stranou. Nabíjejte bezdrátovou myš a další zařízení pomocí integrovaného bezdrátového nabíjení Qi.Bezdrátové nabíjení Qi
Umístěte myš OMEN Photon a další bezdrátová zařízení s podporou technologie Qi, jako je chytrý telefon, na nabíjecí prostor a využívejte stabilní a snadné nabíjení bez potřeby kabelů nebo portů.
Plný nabíjecí příkon 5 W
Po zapojení dokáže tato podložka pod myš snadno nabíjet zařízení pomocí nabíjecího příkonu 5 W. Myš OMEN Photon můžete plně nabít za 2,5 hodiny.*
*(Doba nabíjení se může lišit v závislosti na výstupu napájecího zdroje.)
Podrží vás i pod tlakem
Tloušťka 10.5 mm.
Rozměr 346x344x10.5mm
Co je obsaženo v krabici:
Podložka pod myš OMEN by HP Outpost
Adaptér USB-A
Produktové oznámení
Úvodní příručka
Nálepka OMEN
Záruční list
Záruka - záruka 2 roky
Specifikace:
Firma PeKro.cz na základě dosažených výsledků prodejů a školení obdržela opakovaně autorizační HP partnerství "HP Silver Partner" prodejce oficiální CZ distribuce značky HP - HEWLETT PACKARD. Díky tomu Vám můžeme nabídnout nejen zajímavé kusové ceny produktům, ale i realizovat objemnější projekty a tendry s cenovou podporou vendora HP.
K veškerým produktům nabízíme také naše služby jako návrhy řešení, instalace, servis,..
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. HP má však pro Českou republiku spolehlivou síť záručních servisů. Případné reklamace všech námi dodaných HP - HEWLETT PACKARD produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
SWISS CZ s.r.o.
Pavlovická 272/18 (Nákupní park Bělidla)
779 00 Olomouc
Tel. č.: +420 5816 94 000
Email: hp@swissit.cz
on-line zadání reklamace na: https://www.swissit.cz/hp-inc/
Síť ostatních servisů: http://www8.hp.com/cz/cs/business-sluzby/it-sluzby/podpora/autorizovani-servisni-partneri.html
HP Cartridge tonery: podpora@hpe.com
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, oprava (obvykle 10 dnů) a zaslání zpět. (vše na náklady HP)