Počítač Dell Inspiron 23" AIO 2350 i7/12GB/1T+32/8690/W8.1
Popis produktu:
DELL INSPIRON 2350 - Působivý ze všech stran!Díky neuvěřitelně tenkému 23palcovému stolnímu počítači s elegantním designem, nastavitelným stojanem a dotykovým displejem s rozlišením Full HD (1080p) zjednodušíte své pracoviště.
HW konfigurace
Procesor: Intel® Core™i7-4710MQ (6M Cache, up to 3.40 GHz)
Operační paměť: 12GB DDR3 1600Mhz - 2 DIMMs
Operační systém Windows 8.1 české (64bit)
Pevný disk: 1TB 5400 RPM SATA + Intel SRT 32GB SSD Cache
Dispej: 23" WLED podsvícení, dotykový, lesklý s FHD rozlišení (1920 X 1080)
Grafika: AMD Radeon™ HD 8690A 2GB GDDR5
Kamera: Integrovaná kamera FHD
Síť: Kombinovaný bezdrátový adaptér Dell N 1705 (1x1, 802.11bgn + Bluetooth 4.0)
Klávesnice a myš: Dell KM714 Wireless Keyboard & Mouse US/Euro
OS Media : Not Included
Software: Microsoft Office 2013 Trial
Porty:
1x Síťový konektor (RJ-45)
1x HDMI
2x USB 2.0
4x USB 3.0
1x sluchátkový port
Fyzické parametry:
Rozměry: 418,9 x 569 x 241 mm
Hmotnost: 7,25 kg
Na tento produkt je poskytována záruka 2 roky on-site next business day.
Oprava v rámci tohoto záruční servisu probíhá kdekoliv po celé ČR následující pracovní den.
Nemusí to být ani v sídle firmy – můžete být na dovolené, na služební cestě, nezáleží na tom.
V případě technického problému můžete zkontaktovat technickou podporu DELL na tel. čísle 225 308 649, popř. mobil 778 440 533 (00421 257 508 303 pro Slovensko), popř. na emailové adrese cer_ts_retail@dell.com.
Odkaz na stránky výrobce:
http://www.dell.com/cz/p/inspiron-2350-aio/pd
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. DELL má však pro Českou republiku jeden spolehlivý centrální záruční servis. Případné reklamace všech námi dodaných DELL produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
Hotline: 225 772 727
on-line zadání reklamace na: http://support.euro.dell.com/support/index.aspx?c=cz&cs=RC1077928&l=cs&s=pad
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, nebo Vás navštíví druhý den technik DELL osobně. (zaleží na modelové řadě produktu)