LENOVO WarUpgrade na 2r On-Site NBD pro Dsk TC
Popis produktu:
Rozšíření záruky na 2 roky On-Site NBD (odezva následující pracovní den na místě u zákazníka) pro ThinkCentre AIO se základní zárukou 1 rok On-Site:• ThinkCentre M93/M93p
• ThinkCentre M83 TWR
• ThinkCentre M83 SFF
• ThinkCentre Edge 93 SFF
• ThinkCentre Edge93 TWR
• ThinkCentre Edge 73 TWR
• ThinkCentre Edge 73 SFF
• ThinkCentre M73e Tiny
• ThinkCentre M73e SFF
• ThinkCentre M73e TWR
• ThinkCentre M32 Thin Client
• ThinkCentre M78 TWR
• ThinkCentre M78 SFF
• ThinkCentre M79
• ThinkCentre M53 Tiny
• ThinkCentre M83 Tiny
• ThinkCentre Edge 71
• ThinkCentre M78
• ThinkCentre Edge 91
• ThinkCentre M77
• ThinkCentre M92/M92p
• ThinkCentre M71e
• ThinkCentre Edge 91
• ThinkCentre M72e
• ThinkCentre M82
• ThinkCentre Edge 92
• ThinkCentre Edge 72
• ThinkCentre M91/M91p
• ThinkCentre M78
• ThinkCentre M81
Po zakoupení service packu Vám bude e-mailem zaslán (obvykle do 10 dnů) registrační soubor. V něm je uveden přesný postup, jak service pack zaregistrovat. Tato registrace by měla proběhnout do 15 dnů od zakoupení service packu.
Nezaregistrovaný service pack není platný!
Záruka se musí zaregistrovat do 30 dnů od jejího zakoupení.
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. LENOVO má však pro Českou republiku jeden spolehlivý centrální záruční servis. Případné reklamace všech námi dodaných LENOVO produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou Lenovo.
Hotline 800 702 703 (Linka zdarma)
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, oprava (obvykle 10 dnů) a zaslání zpět. (vše na náklady Lenovo)
Tablety a mobily: VanEupen kontaktní centrum
Email adresa: lenovo-service@vaneupen.com
Tel. kontak: +420474534999
Notebooky a PC Think: www.lenovo-servis.cz