LENOVO SP pro TC na 3r On-Site NBD + 3r KYD
Popis produktu:
Rozšíření záruky z 3 roky On-Site NBD (odezva následující pracovní den na místě u zákazníka) na 3YR Onsite NBD + 3 roky Keep your drive pro ThinkCentre se základnízárukou 3 roky On-Site:ThinkCentre M78 GMP
ThinkCentre M78
ThinkCentre Edge 91
ThinkCentre M71e
ThinkCentre M92/M92p
ThinkCentre Edge 91
ThinkCentre M72e
ThinkCentre M82
ThinkCentre M72e
ThinkCentre M91p
ThinkCentre M91
ThinkCentre M78
ThinkCentre M71e
ThinkCentre M81
ThinkCentre M78
ThinkCentre M91/M91p
ThinkCentre M71e
ThinkCentre M91/M91p
ThinkCentre M81
ThinkCentre M93/M93p
ThinkCentre M83 TWR
ThinkCentre M83 SFF
ThinkCentre Edge 93 SFF
ThinkCentre Edge93 TWR
ThinkCentre Edge 73 TWR
ThinkCentre Edge 73 SFF
ThinkCentre M73e Tiny
ThinkCentre M73e SFF
ThinkCentre M73e TWR
ThinkCentre M32 Thin Client
ThinkCentre M78 TWR
ThinkCentre M78 SFF
Keep Your Drive:
- v případě neopravitelnosti disku, vadný disk zůstává ve vlastnictví majitele, a je nahrazen diskem novým (standardně se vadný disk stává majetkem Lenova a není možné jej získat zpět).
- jde o elektronickou licenci zasílanou emailem
- registrace bude probíhat standardním způsobem na webu pomocí autorizačního čísla a PINu, který obdržíte v emailové licenci
Nezaregistrovaný service pack není platný!
Záruka se musí zaregistrovat do 30 dnů od jejího zakoupení.
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. LENOVO má však pro Českou republiku jeden spolehlivý centrální záruční servis. Případné reklamace všech námi dodaných LENOVO produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou Lenovo.
Hotline 800 702 703 (Linka zdarma)
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, oprava (obvykle 10 dnů) a zaslání zpět. (vše na náklady Lenovo)
Tablety a mobily: VanEupen kontaktní centrum
Email adresa: lenovo-service@vaneupen.com
Tel. kontak: +420474534999
Notebooky a PC Think: www.lenovo-servis.cz