JABRA BIZ 2300, Mono, USB, E-STD, FS 4 395 Kč

JABRA BIZ 2300, Mono, USB, E-STD, FS

atc_216822343_Jabra_Biz2300_mono_angle_white_01_810
Dostupnost
Na objednávku
Produkt aktuálně není v CZ distribuci, nemůžeme proto nyní určit termín dodání.

MOŽNOSTI:
* Poslat objednávku pro rezervaci - budete v pořadí a kdykoliv můžete objednávku bez sankcí stornovat!
* Hlídací pes pošle informaci, až bude tento produkt skladem! - nezavazuje Vás k nákupu, ale nic se Vám nerezervuje!
Chci upozornit až bude naskladněno!
Příplatkové záruky:
Bližší informace o příplatkových zárukách naleznete ZDE
+ 0 Kč
+ 299 Kč
Další služby
Naše cena
4 395 Kč
Cena bez DPH
3631.85 Kč
Katalogová cena
4626 Kč
Ušetříte
231 Kč
Minimální množství pro přidání do košíku je
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x
99%
Zákazníků doporučuje
0.45%
Nízká reklamovatelnost

Popis produktu:

Řada BIZ 2300 značky Jabra se kloubí prvotřídní zvuk s prvotřídní trvanlivostí ve výjimečně pohodlné a stylové kabelové náhlavní soupravě, díky níž budou vaši operátoři i zákaznici spokojeni.

Provedení:
Provedení na dvě uši, pěnový a koženkový polštářek velikosti L

Konektivita:
USB

Připojení:
Možnost připojení k softwarovému telefonu

Mikrofon:
Typ mikrofonu: NC - Potlačení hluku (vhodné do hlučného prostředí)
Citlivost mikrofonu: Standard (E-STD)
Funkce ztlumení - Ztlumení vám dává možnost ztlumit/zrušit ztlumení mikrofonu přímo na zařízení

Reproduktor:
Režim naslouchání: Jedno ucho - Nabízí mono zvuk prostřednictvím jednoho reproduktoru
HD Voice / Širokopásmový zvuk
Hi-fi - nabízí zvukový rozsah, který je vhodný k realistické reprodukci zvuku (například hudby)

Způsob nošení:
Spona přes hlavu je plně nastavitelná, je určena k nošení na temeni hlavy.

Podporované technologie:
PeakStop - Technologie PeakStop obsažena ve všech náhlavních soupravách značky Jabra okamžitě odstraňuje potencionálně škodlivé hlasité zvuky nebo tóny ještě předtím, než se dostanou k vašim uším. Udržuje hlasitost v bezpečném rozmezí, a tak chrání váš sluch.

Digitální zpracování signálu - DSP (Digital Signal Processing) je technologie, která digitálně optimalizuje váš hlas i hudbu a potlačuje ozvěnu

EU hluk při práci – splňuje podmínky evropské unie stanovující hluk na pracovišti

Freespin - Raménko mikrofonu lze otáčet o 360° bez obavy z jeho poškození

Hmotnost:
49 gramů

Obsah balení:
Náhlavní sada, v balení naleznete jak pěnové, tak i koženkové náúšníky

TCO Certified: ano

Odkaz na web výrobce:
http://www.jabra.cz/products/wired_headsets/jabra_biz__2300__series/jabra_biz_2300_usb_uc_mono

Specifikace:

Kód produktu:
2393-829-109
EAN:
5706991016482
Výrobce:
Záruka:
2 roky - 24 měsíců
Dotaz na produkt

Máte dotaz na produkt?
Vyplňte formulář níže a v nejbližší době se Vám ozve náš technik.

Všechny údaje jsou povinné.
biscuit
Aby se vám web dobře používal (Souhlas s cookies)

Pro co nejpohodlnější používání webu potřebujeme váš souhlas se zpracováním souborů cookies. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko "Povolit vše".

cog Nastavení cookies

Upravte si cookies dle vlastních preferencí.

angle_up Technické cookies - nezbytné pro správné fungování webu

Jedná se o technické soubory, které jsou nezbytné ke správnému chování našich webových stránek a všech jejich funkcí. Používají se mimo jiné k ukládání produktů v nákupním košíku, zobrazování produktů na přání, ovládání filtrů, osobního nastavení a také nastavení souhlasu s uživáním cookies. Pro tyto cookies není zapotřebí Váš souhlas a není možné jej ani odebrat.

angle_up Analytické cookies - Google Analytics měření návštěvnosti stránek a uživatele

Tyto cookies nám umožňují měřit výkonnost našich webových stránek a našich online kampaní. S jejich pomocí zjišťujeme počet návštěv, zdroj návštěv a další parametry. Shromážděné údaje zjišťujeme v agregované podobě, která nám neumožňuje údaje dohledat ke konkrétnímu uživateli. Pokud tyto cookies deaktivujete, nebudeme moci analyzovat výkonnost našich webových stránek a optimalizovat je pro co nejsnažší užívání.

angle_up Personalizované a reklamní cookies - pro zkušenost šitou na míru

Tyto cookies nám umožňují lépe cílit a vyhodnocovat marketingové kampaně.