HP EliteOne G9 VESA Plate
Popis produktu:
Deska HP EliteOne G9 VESANamontujte zařízení HP Elite Slice, kryt a moduly na pevné místo na stole pomocí desky HP VESA, se kterou je můžete vrstvit na sebe a upevnit pomocí standardu VESA 100x100.
Vytvořte si kompaktní a efektivní pracovní prostor s počítačem HP EliteOne G9. Jednoduše připojte HP EliteOne G9 AiO k desce HP EliteOne G9 VESA Plate, která umožňuje montáž na stěnu nebo rameno monitoru, a získejte tak optimální řešení pro úsporu místa.
S rychloupínací západkou desku HP VESA rychle nasadíte nebo sejmete z příslušné konfigurace.
Zabezpečení vašeho řešení je jednodušší než kdy dříve s integrovanou univerzální zásuvkou pro bezpečnostní zámek, která umožňuje zamknout zařízení HP Elite Slice a desku HP VESA k sobě pomocí jednoho lankového zámku.
Rozměry 120x117,5x49,9mm
Hmotnost: 480g
Hardwarová kompatibilita: Držák HP VESA je kompatibilní se zařízeními: HP Elite Slice; HP Elite Slice pro zasedací místnosti
Specifikace:
Firma PeKro.cz na základě dosažených výsledků prodejů a školení obdržela opakovaně autorizační HP partnerství "HP Silver Partner" prodejce oficiální CZ distribuce značky HP - HEWLETT PACKARD. Díky tomu Vám můžeme nabídnout nejen zajímavé kusové ceny produktům, ale i realizovat objemnější projekty a tendry s cenovou podporou vendora HP.
K veškerým produktům nabízíme také naše služby jako návrhy řešení, instalace, servis,..
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. HP má však pro Českou republiku spolehlivou síť záručních servisů. Případné reklamace všech námi dodaných HP - HEWLETT PACKARD produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
SWISS CZ s.r.o.
Pavlovická 272/18 (Nákupní park Bělidla)
779 00 Olomouc
Tel. č.: +420 5816 94 000
Email: hp@swissit.cz
on-line zadání reklamace na: https://www.swissit.cz/hp-inc/
Síť ostatních servisů: http://www8.hp.com/cz/cs/business-sluzby/it-sluzby/podpora/autorizovani-servisni-partneri.html
HP Cartridge tonery: podpora@hpe.com
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, oprava (obvykle 10 dnů) a zaslání zpět. (vše na náklady HP)