HP Dock - USB-C G5 EURO - Dokovací stanice
Popis produktu:
*Připojte kabel dokovací stanice k portu USB-C a používejte kabelovou síť, připojujte se k externím monitorům a k příslušenství prostřednictvím dvou portů DisplayPort, HDMI, RJ-45 a pěti portů USB (4x USB 3.0, 1x USB-C).*Napájení podporují pouze vybrané notebooky s napájecím USB-C konektorem nebo USB-C s podporou Thunderbolt a napájením do 100 W. U notebooků bez této podpory lze dokovací stanici použít jako replikátor portů.
Porty a konektory:
*2x USB-C (1x pouze přenos dat a napájení externích zařízení do 15 W, 1x pro připojení k notebooku)
*4x USB 3.0
*2x DisplayPort 1.4
*1x HDMI 2.0
*1x kombinovaný konektor sluchátek/mikrofonu
*1x RJ-45 (Gigabit LAN)
Základní specifikace:
*Rozměry: 122 x 122 x 45 mm
*Hmotnost: 680 g
*Délka kabelu: 1 m
Obsah krabice:
*Dokovací stanice HP USB-C Dock G5
*Napájecí adaptér 120 W
*Dokumentace
Záruka: 1 rok pro IČ a 2 roky spotřebitel
Specifikace:
Firma PeKro.cz na základě dosažených výsledků prodejů a školení obdržela opakovaně autorizační HP partnerství "HP Silver Partner" prodejce oficiální CZ distribuce značky HP - HEWLETT PACKARD. Díky tomu Vám můžeme nabídnout nejen zajímavé kusové ceny produktům, ale i realizovat objemnější projekty a tendry s cenovou podporou vendora HP.
K veškerým produktům nabízíme také naše služby jako návrhy řešení, instalace, servis,..
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. HP má však pro Českou republiku spolehlivou síť záručních servisů. Případné reklamace všech námi dodaných HP - HEWLETT PACKARD produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
SWISS CZ s.r.o.
Pavlovická 272/18 (Nákupní park Bělidla)
779 00 Olomouc
Tel. č.: +420 5816 94 000
Email: hp@swissit.cz
on-line zadání reklamace na: https://www.swissit.cz/hp-inc/
Síť ostatních servisů: http://www8.hp.com/cz/cs/business-sluzby/it-sluzby/podpora/autorizovani-servisni-partneri.html
HP Cartridge tonery: podpora@hpe.com
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, oprava (obvykle 10 dnů) a zaslání zpět. (vše na náklady HP)