HP 5y NBD Onsite NB Sol Supp
MOŽNOSTI:
* Poslat objednávku pro rezervaci - budete v pořadí a kdykoliv můžete objednávku bez sankcí stornovat!
* Hlídací pes pošle informaci, až bude tento produkt skladem! - nezavazuje Vás k nákupu, ale nic se Vám nerezervuje!
Popis produktu:
5letá systémová podpora HP u zákazníka pro notebooky (další pracovní den)Když se objeví problémy s hardwarem, čím dříve se vám podaří obnovit provoz, tím lépe.
S odbornými znalostmi hardwarové systémové podpory HP u zákazníka s reakcí další pracovní den dosáhnete výrazně lepší doby provozu produktu.
Díky velmi kvalitní vzdálené asistenci a pohodlné podpoře u zákazníka další pracovní den získáte pomoc, kdykoli ji budete potřebovat, abyste se mohli v klidu vrátit k práci.
Řešení se vztahuje na základní hardware a až 6 dalších periferií prodávaných společně.
Řešení zahrnuje například monitory (maximálně 2), dokovací stanice, bezdrátové klávesnice, bezdrátové myši a headsety.
Časové pokrytí: Standardní pracovní dny: 9 hodin
Doba krytí(měsíc): 60
Doba odezvy: Reakce další pracovní den
Funkce, služby, záhlaví: Vzdálený přístup k systému a podpora HP
Servisní místo: Na místě
Trvání: 5letá
Typ podpory: Oprava u zákazníka
Typ služby Care Pack: Elektronická sada HP Care Pack
Způsob služby: Oprava u zákazníka
Specifikace:
Firma PeKro.cz na základě dosažených výsledků prodejů a školení obdržela opakovaně autorizační HP partnerství "HP Silver Partner" prodejce oficiální CZ distribuce značky HP - HEWLETT PACKARD. Díky tomu Vám můžeme nabídnout nejen zajímavé kusové ceny produktům, ale i realizovat objemnější projekty a tendry s cenovou podporou vendora HP.
K veškerým produktům nabízíme také naše služby jako návrhy řešení, instalace, servis,..

Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. HP má však pro Českou republiku spolehlivou síť záručních servisů. Případné reklamace všech námi dodaných HP - HEWLETT PACKARD produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
SWISS CZ s.r.o.
Pavlovická 272/18 (Nákupní park Bělidla)
779 00 Olomouc
Tel. č.: +420 5816 94 000
Email: hp@swissit.cz
on-line zadání reklamace na: https://www.swissit.cz/hp-inc/
Síť ostatních servisů: http://www8.hp.com/cz/cs/business-sluzby/it-sluzby/podpora/autorizovani-servisni-partneri.html
HP Cartridge tonery: podpora@hpe.com
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, oprava (obvykle 10 dnů) a zaslání zpět. (vše na náklady HP)