HP 3y Pickup Return ENVY 2y DT SVC
Popis produktu:
Pickup & ReturnOprava v servisním středisku včetně vyzvednutí a vrácení poskytuje službu vyzvednutí vadné jednotky na vaší adrese HP autorizovaným kurýrem a následné doručení do servisního střediska. HP vrátí opravený nebo vyměněný produkt na vaši adresu prostřednictvím kurýra. Doba trvání opravy pro tuto službu je 2, 5 nebo 7 pracovních dní v závislosti na typu zakoupeného produktu. Služba je k dispozici od 8.00-17.00 hod. pondělí-pátek, kromě státních svátků. Požadavky musí být obdrženy před 15.00 hod. během smluvního okna pokrytí k aktivaci služby vyzvednutí v následující pracovní den.
CarePack je nutno registrovat do 180 dnů od prodeje zařízení koncovému uživateli.
Specifikace:
Firma PeKro.cz na základě dosažených výsledků prodejů a školení obdržela opakovaně autorizační HP partnerství "HP Silver Partner" prodejce oficiální CZ distribuce značky HP - HEWLETT PACKARD. Díky tomu Vám můžeme nabídnout nejen zajímavé kusové ceny produktům, ale i realizovat objemnější projekty a tendry s cenovou podporou vendora HP.
K veškerým produktům nabízíme také naše služby jako návrhy řešení, instalace, servis,..
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. HP má však pro Českou republiku spolehlivou síť záručních servisů. Případné reklamace všech námi dodaných HP - HEWLETT PACKARD produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
SWISS CZ s.r.o.
Pavlovická 272/18 (Nákupní park Bělidla)
779 00 Olomouc
Tel. č.: +420 5816 94 000
Email: hp@swissit.cz
on-line zadání reklamace na: https://www.swissit.cz/hp-inc/
Síť ostatních servisů: http://www8.hp.com/cz/cs/business-sluzby/it-sluzby/podpora/autorizovani-servisni-partneri.html
HP Cartridge tonery: podpora@hpe.com
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, oprava (obvykle 10 dnů) a zaslání zpět. (vše na náklady HP)