HP 300 bezdrátová myš Dual Mode - černá
MOŽNOSTI:
* Poslat objednávku pro rezervaci - budete v pořadí a kdykoliv můžete objednávku bez sankcí stornovat!
* Hlídací pes pošle informaci, až bude tento produkt skladem! - nezavazuje Vás k nákupu, ale nic se Vám nerezervuje!
Popis produktu:
S touto ergonomickou bezdrátovou myší se můžete jednoduše připojit k počítači pomocí Bluetooth nebo bezdrátovým přenosem v pásmu 2,4 GHzVlastnosti produktu:
*výdrž AA baterií při denním používání až 15 měsíců
*Vysoce přesný optický senzor
*indikátor stavu vybití baterií
Základní specifikace:
*2 programovatelné boční tlačítka
*DPI s možností přepínání na 1200, 1600, 2400 nebo 3600 dpi
Rozměry: 65 x 32 x 110 mm
Hmotnost: 70g
Systémové požadavky:
*USB port
Kompatibilní se systémy:
*Windows 8.1
*Windows 10
*Mac OS 10.X
*Android OS
*Chrome OS
Obsah balení:
*HP Dual Mode Mouse
*Bezdrátový USB přijímač
*1× AA baterie
*Dokumentace
Záruka: 1 rok pro IČ a 2 roky spotřebitel
Specifikace:
Firma PeKro.cz na základě dosažených výsledků prodejů a školení obdržela opakovaně autorizační HP partnerství "HP Silver Partner" prodejce oficiální CZ distribuce značky HP - HEWLETT PACKARD. Díky tomu Vám můžeme nabídnout nejen zajímavé kusové ceny produktům, ale i realizovat objemnější projekty a tendry s cenovou podporou vendora HP.
K veškerým produktům nabízíme také naše služby jako návrhy řešení, instalace, servis,..
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. HP má však pro Českou republiku spolehlivou síť záručních servisů. Případné reklamace všech námi dodaných HP - HEWLETT PACKARD produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
SWISS CZ s.r.o.
Pavlovická 272/18 (Nákupní park Bělidla)
779 00 Olomouc
Tel. č.: +420 5816 94 000
Email: hp@swissit.cz
on-line zadání reklamace na: https://www.swissit.cz/hp-inc/
Síť ostatních servisů: http://www8.hp.com/cz/cs/business-sluzby/it-sluzby/podpora/autorizovani-servisni-partneri.html
HP Cartridge tonery: podpora@hpe.com
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, oprava (obvykle 10 dnů) a zaslání zpět. (vše na náklady HP)