HP 3-letá záruka s opravou v servise s odvozem a vrácením, pro vybrané spotřební monitory
MOŽNOSTI:
* Poslat objednávku pro rezervaci - budete v pořadí a kdykoliv můžete objednávku bez sankcí stornovat!
* Hlídací pes pošle informaci, až bude tento produkt skladem! - nezavazuje Vás k nákupu, ale nic se Vám nerezervuje!
Popis produktu:
- Službu HP Care Pack si k novému přístroji můžete koupit během 90 dní od data nákupu produktu.- Službu HP Care Pack je třeba zaregistrovat během 10 dnů po zakoupení, jinak bude neplatná.
- Určeno pro vybrané monitory HP Pavilion, HP Envy, Omen, HP 20, HP 22, HP 24, HP 27, HP 32
Typ služby: Pickup a návrat
Doba trvání: 3 roky
Doba odezvy: Opraveno během 3-7 pracovních dnů
Okno pokrytí: Standardní pracovní dny - 9 hodin
Místo služby: Offsite
Způsob služby: Opravy skladiště
Možnosti logistiky: Courier vyzvednout a vrátit se
Záruční pokrytí: V záruce
Typ péče: Elektronický
Pro ověření kompatibility kontaktujte PM
Specifikace:
Firma PeKro.cz na základě dosažených výsledků prodejů a školení obdržela opakovaně autorizační HP partnerství "HP Silver Partner" prodejce oficiální CZ distribuce značky HP - HEWLETT PACKARD. Díky tomu Vám můžeme nabídnout nejen zajímavé kusové ceny produktům, ale i realizovat objemnější projekty a tendry s cenovou podporou vendora HP.
K veškerým produktům nabízíme také naše služby jako návrhy řešení, instalace, servis,..
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. HP má však pro Českou republiku spolehlivou síť záručních servisů. Případné reklamace všech námi dodaných HP - HEWLETT PACKARD produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
SWISS CZ s.r.o.
Pavlovická 272/18 (Nákupní park Bělidla)
779 00 Olomouc
Tel. č.: +420 5816 94 000
Email: hp@swissit.cz
on-line zadání reklamace na: https://www.swissit.cz/hp-inc/
Síť ostatních servisů: http://www8.hp.com/cz/cs/business-sluzby/it-sluzby/podpora/autorizovani-servisni-partneri.html
HP Cartridge tonery: podpora@hpe.com
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, oprava (obvykle 10 dnů) a zaslání zpět. (vše na náklady HP)