HP 3-letá záruka s opravou u zákazníka následující pracovní den pro HP ProDesk 400 ,HP 295
Popis produktu:
Prodloužená dohoda o službách - náhradní díly a práce (pro 1/1/1 záruka) - 3 let - na místě - 9x5 - doba vyřízení požadavku: příští prac. den - pro HP 295 G6; Desktop Pro 300 G6Službu HP Care Pack si k novému přístroji můžete koupit během 90 dní od data nákupu produktu.
Službu HP Care Pack je třeba zaregistrovat během 10 dnů po zakoupení, jinak bude neplatná.
Název produktu: HP 3 year Next Business Day Onsite Hardware Support for Desktops
Doba pokrytí (v měsících): 36
Kompatibilní produkty
HP ProDesk 400 G7 (11M75EA, 11M76EA, 293T6EA, 293T5EA, 293T7EA, 293U3EA)
Specifikace:
Firma PeKro.cz na základě dosažených výsledků prodejů a školení obdržela opakovaně autorizační HP partnerství "HP Silver Partner" prodejce oficiální CZ distribuce značky HP - HEWLETT PACKARD. Díky tomu Vám můžeme nabídnout nejen zajímavé kusové ceny produktům, ale i realizovat objemnější projekty a tendry s cenovou podporou vendora HP.
K veškerým produktům nabízíme také naše služby jako návrhy řešení, instalace, servis,..
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. HP má však pro Českou republiku spolehlivou síť záručních servisů. Případné reklamace všech námi dodaných HP - HEWLETT PACKARD produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
SWISS CZ s.r.o.
Pavlovická 272/18 (Nákupní park Bělidla)
779 00 Olomouc
Tel. č.: +420 5816 94 000
Email: hp@swissit.cz
on-line zadání reklamace na: https://www.swissit.cz/hp-inc/
Síť ostatních servisů: http://www8.hp.com/cz/cs/business-sluzby/it-sluzby/podpora/autorizovani-servisni-partneri.html
HP Cartridge tonery: podpora@hpe.com
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, oprava (obvykle 10 dnů) a zaslání zpět. (vše na náklady HP)