HP 24-df0003nc AIO FHD R3-3250U/8GB/256/W10
Popis produktu:
Operační systém: Windows 10 HomeProcesor: AMD Ryzen 3 3250U (2,60 GHz až 3,50 GHz, 4 MB mezipaměti MB L3 cache, 2 jádra)
Paměť: 8 GB DDR4 2400 MHz (1× 8 GB)
Počet slotů (celkem/volných): 2/1 SODIMM
Grafická karta: Integrovaná AMD Radeon Vega 3
Pevný disk: 256 GB M.2 SSD PCIe NVMe
Optická jednotka: není
Monitor: 23,8" Antireflexní IPS displej, LED podsvícením a Full HD rozlišením (1920 × 1080), 250 nits (cd/m2), 72% NTSC
Dotykový: Ne
Web kamera: HD kamera 720p
Porty
*2× USB 3.2 Gen 1
*2× USB 2.0
*1× kombinovaný konektor sluchátek/mikrofonu
*1× RJ-45 (LAN)
*1× HDMI 1.4 - výstup
Čtečka paměťových karet: Secure Digital (SD, SDHC, SDXC)
Zvuk: 2× reproduktor 2 W
Síť: LAN 10/100/1000
Wi-Fi: WiFi karta 802.11a/b/g/n/ac (1x1) + Bluetooth 4.2
Napájení: Externí 65 W zdroj
Rozměry (Š x H x V): 540,8 × 409,3 × 204,5 mm
Hmotnost: 5,85 kg
Klávesnice: USB klávesnice
Polohovací zařízení: USB myš
Záruka: 24 měsíců
Specifikace:
Firma PeKro.cz na základě dosažených výsledků prodejů a školení obdržela opakovaně autorizační HP partnerství "HP Silver Partner" prodejce oficiální CZ distribuce značky HP - HEWLETT PACKARD. Díky tomu Vám můžeme nabídnout nejen zajímavé kusové ceny produktům, ale i realizovat objemnější projekty a tendry s cenovou podporou vendora HP.
K veškerým produktům nabízíme také naše služby jako návrhy řešení, instalace, servis,..
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. HP má však pro Českou republiku spolehlivou síť záručních servisů. Případné reklamace všech námi dodaných HP - HEWLETT PACKARD produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
SWISS CZ s.r.o.
Pavlovická 272/18 (Nákupní park Bělidla)
779 00 Olomouc
Tel. č.: +420 5816 94 000
Email: hp@swissit.cz
on-line zadání reklamace na: https://www.swissit.cz/hp-inc/
Síť ostatních servisů: http://www8.hp.com/cz/cs/business-sluzby/it-sluzby/podpora/autorizovani-servisni-partneri.html
HP Cartridge tonery: podpora@hpe.com
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, oprava (obvykle 10 dnů) a zaslání zpět. (vše na náklady HP)