HP 1y PW Pickup Return Notebook Only SVC
Popis produktu:
HP CarePack - Pozáruční oprava v servisu s odvozem a vrácením, 1 rokHP CarePack - Pozáruční oprava v servisu s odvozem a vrácením, 1 rok (UK709PE)
HP CarePack typu Pick-Up & Return (PUR) - Oprava s odvozem a vrácením. HP zajistí vyzvednutí vadného zařízení přímo u zákazníka, opraví ho a vrátí zpět na adresu zákazníka.
Post Warranty Service - pozáruční servis
• Určeno pro vybrané notebooky HP 2xx, 6xx, ProBook 4xx, HP Mini
Službu HP Care Pack označenou jako Post Warranty je možné zakoupit
- nejdříve 90 dní před skončením standardní záruky nebo předchozí služby HP Care Pack a
- nejpozději do 30 dnů po skončení standardní záruční lhůty nebo předchozí služby HP Care Pack.
Službu HP Care Pack je třeba zaregistrovat během 30 dnů po zakoupení, jinak bude neplatná.
Záruku PostWarranty je nutno registrovat v rozmezí 60 dní před až 30 dní po skončení původního CP nebo standardní záruky.
Specifikace:
Firma PeKro.cz na základě dosažených výsledků prodejů a školení obdržela opakovaně autorizační HP partnerství "HP Silver Partner" prodejce oficiální CZ distribuce značky HP - HEWLETT PACKARD. Díky tomu Vám můžeme nabídnout nejen zajímavé kusové ceny produktům, ale i realizovat objemnější projekty a tendry s cenovou podporou vendora HP.
K veškerým produktům nabízíme také naše služby jako návrhy řešení, instalace, servis,..
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. HP má však pro Českou republiku spolehlivou síť záručních servisů. Případné reklamace všech námi dodaných HP - HEWLETT PACKARD produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
SWISS CZ s.r.o.
Pavlovická 272/18 (Nákupní park Bělidla)
779 00 Olomouc
Tel. č.: +420 5816 94 000
Email: hp@swissit.cz
on-line zadání reklamace na: https://www.swissit.cz/hp-inc/
Síť ostatních servisů: http://www8.hp.com/cz/cs/business-sluzby/it-sluzby/podpora/autorizovani-servisni-partneri.html
HP Cartridge tonery: podpora@hpe.com
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, oprava (obvykle 10 dnů) a zaslání zpět. (vše na náklady HP)