HP 1y Post Warranty NBD Onsite Travel NB HW Supp
MOŽNOSTI:
* Poslat objednávku pro rezervaci - budete v pořadí a kdykoliv můžete objednávku bez sankcí stornovat!
* Hlídací pes pošle informaci, až bude tento produkt skladem! - nezavazuje Vás k nákupu, ale nic se Vám nerezervuje!
Popis produktu:
Pozáruční oprava u zákazníka následující pracovní den, 1 rokHP CarePack typu Next Business Day (NBD) Onsite - Odezva následující pracovní den s opravou u zákazníka.
Post Warranty Service - pozáruční servis
• Určeno pro vybrané notebooky
• Travel/Global - odstranění poruchy i v zahraničí (kde má HP své zastoupení)
Službu HP Care Pack označenou jako Post Warranty je možné zakoupit
- nejdříve 90 dní před skončením standardní záruky nebo předchozí služby HP Care Pack a
- nejpozději do 30 dnů po skončení standardní záruční lhůty nebo předchozí služby HP Care Pack.
Službu HP Care Pack je třeba zaregistrovat během 30 dnů po zakoupení, jinak bude neplatná.
CarePack je nutno registrovat do 180 dnů od prodeje zařízení koncovému uživateli.
Specifikace:
Firma PeKro.cz na základě dosažených výsledků prodejů a školení obdržela opakovaně autorizační HP partnerství "HP Silver Partner" prodejce oficiální CZ distribuce značky HP - HEWLETT PACKARD. Díky tomu Vám můžeme nabídnout nejen zajímavé kusové ceny produktům, ale i realizovat objemnější projekty a tendry s cenovou podporou vendora HP.
K veškerým produktům nabízíme také naše služby jako návrhy řešení, instalace, servis,..
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. HP má však pro Českou republiku spolehlivou síť záručních servisů. Případné reklamace všech námi dodaných HP - HEWLETT PACKARD produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
SWISS CZ s.r.o.
Pavlovická 272/18 (Nákupní park Bělidla)
779 00 Olomouc
Tel. č.: +420 5816 94 000
Email: hp@swissit.cz
on-line zadání reklamace na: https://www.swissit.cz/hp-inc/
Síť ostatních servisů: http://www8.hp.com/cz/cs/business-sluzby/it-sluzby/podpora/autorizovani-servisni-partneri.html
HP Cartridge tonery: podpora@hpe.com
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, oprava (obvykle 10 dnů) a zaslání zpět. (vše na náklady HP)