HP 15.6 Modular Laptop Backpack
Popis produktu:
modulární batoh na notebook HP 15,6“
Ať se vydáte na cestu po městě nebo někam dál, oceníte lehký, ale odolný batoh na notebook. Používejte tento batoh na notebook 15,6“ tak, jak je, anebo noste pouzdro a přiložený obal samostatně. Vezměte si jen to, co potřebujete – nic víc, nic míň.
* uzamykatelné zipy
* kapsa s blokováním RFID
* odolné plastové D-kroužky a přezky
* odnimatelné pouzdro/obal
* odolný vůči vodě
* pláštěnka
* 51% podíl pospotřebních recyklovaných plastů
* pojme většinu 15,6” notebooků
* doporučené maximální rozměry notebooku: 363x255x24mm
Materiál produktu: 100% polyester, polyetylenová pěna
Úložný prostor: 27l
Uzavírací systém: zip, suchý zip
Vnější kapsy:
* 5x rychle přístupná kapsa
* 2x kapsa na lahev/deštník
* příslušenství
* pouzdro
Vnitřní kapsy:
* příslušenství
* poutko na pero
* polstrovaná kapsa na notebook
Barva: šedá, zelená
Rozměry: 325x200x495mm
Hmotnost: 1,54kg
Specifikace:
Firma PeKro.cz na základě dosažených výsledků prodejů a školení obdržela opakovaně autorizační HP partnerství "HP Silver Partner" prodejce oficiální CZ distribuce značky HP - HEWLETT PACKARD. Díky tomu Vám můžeme nabídnout nejen zajímavé kusové ceny produktům, ale i realizovat objemnější projekty a tendry s cenovou podporou vendora HP.
K veškerým produktům nabízíme také naše služby jako návrhy řešení, instalace, servis,..
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. HP má však pro Českou republiku spolehlivou síť záručních servisů. Případné reklamace všech námi dodaných HP - HEWLETT PACKARD produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
SWISS CZ s.r.o.
Pavlovická 272/18 (Nákupní park Bělidla)
779 00 Olomouc
Tel. č.: +420 5816 94 000
Email: hp@swissit.cz
on-line zadání reklamace na: https://www.swissit.cz/hp-inc/
Síť ostatních servisů: http://www8.hp.com/cz/cs/business-sluzby/it-sluzby/podpora/autorizovani-servisni-partneri.html
HP Cartridge tonery: podpora@hpe.com
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, oprava (obvykle 10 dnů) a zaslání zpět. (vše na náklady HP)