Epson prodloužení záruky 3 r. pro L15180/M15180,OS
MOŽNOSTI:
* Poslat objednávku pro rezervaci - budete v pořadí a kdykoliv můžete objednávku bez sankcí stornovat!
* Hlídací pes pošle informaci, až bude tento produkt skladem! - nezavazuje Vás k nákupu, ale nic se Vám nerezervuje!
Popis produktu:
CoverPlus je prodloužená záruka a servisní plán společnosti Epson, který vám nabízí jistotu, že budete po celou dobu platnosti smlouvy CoverPlus pojištěni na všechny díly a servis.Na opravě budou pracovat vyškolení technici společnosti Epson. Při všech opravách produktů Epson se využívají originální náhradní díly Epson, které splňují stejně vysoké požadavky jako vaše produkty. Místní a centrální sklady společnosti Epson také zajišťují, že náhradní díly jsou snadno dostupné a redukují se případné prostoje.
Rychlá a spolehlivá služba pro vaše produkty Epson
Kdy si mohu zakoupit balíček CoverPlus?
Balíček můžete zakoupit až 60 dní od data instalace produktu Epson.
Kdy začíná období pokrytí servisního balíčku Epson CoverPlus Service Pack?
Asistence je vám k dispozici od 1. dne instalace produktu, na který se záruka vztahuje. Například tříletý balíček CoverPlus je platný 3 roky od zakoupení vašeho produktu.
Existuje limit pro počet oprav produktu během období pojistného krytí?
Počet oprav produktu v rámci záruky Epson CoverPlus není omezen. Společnost Epson má právo vyměnit produkt za vhodný ekvivalent v případě, že další opravu nebude možné provést.
Jak poznám, že se platnost záruky produktu blížit ke konci?
Přejděte na adresu https://warrantycheck.epson.eu/ a zadejte příslušné sériové číslo. Zobrazí se vám vaše standardní záruka a případná prodloužená záruka, která se na daný produkt vztahuje.
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. EPSON má však pro Českou republiku spolehlivou síť záručních servisů. Případné reklamace všech námi dodaných EPSON produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
Hotline: 381 489 800
VSP Data, a.s. Údolní 21188, Tábor, 390 64
Email: epson@vspdata.cz
on-line zadání reklamace na: http://services.vspdata.cz/epson/case-new/
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, oprava (obvykle 10 dnů) a zaslání zpět. (vše na náklady EPSON)