Dell UltraSharp U3223QE LCD 32"/8ms/2000:1/HDMI/USB 3.0/USB-C/DP/3840x2160/DOCK/RJ45/IPS p
Uvádíme dle aktuálních informací CZ distribuce
MOŽNOSTI:
* Poslat objednávku pro rezervaci - budete v pořadí a kdykoliv můžete objednávku bez sankcí stornovat!
* Hlídací pes pošle informaci, až bude tento produkt skladem! - nezavazuje Vás k nákupu, ale nic se Vám nerezervuje!
Popis produktu:
Dell U3223QETyp zařízení LCD monitor s LED podsvícením - 31,5"
Velikost úhlopříčky 31,5"
Funkce Rozbočovač USB 3.2 Gen 2/USB-C, USB PD 90 Watt
Typ panelu IPS
Poměr stran 16:9
Nativní rozlišení 4K 3840 x 2160 při 60 Hz
Pixel Pitch 0,18159 mm
Jas 400 cd/m2
kontrastní poměr 2000:1 / 2000:1 (dynamický)
Doba odezvy 8 ms (normální z šedé do šedé); 5 ms (rychlé z šedé do šedé)
Podpora barev 1,07 miliardy barev
Vstupní konektory HDMI, DisplayPort, USB-C
Nastavení polohy displeje Výška, čep (rotace), otočný, náklon
Screen Coating Antireflexní, 3H tvrdý povlak
Rozměry (ŠxHxV) - se stojanem (nejnižší poloha) 28,1 palce x 9,2 palce x 18,5 palce
Hmotnost 22,84 liber
Vyhovující standardům RoHS, bez BFR, bez PVC
Porty a sloty
1. Slot pro bezpečnostní zámek (na základě Kensington Security Slot™)
2. Napájecí konektor
3. HDMI port
4. Vstup DisplayPort
5. Port USB-C
6. DP port (out)
7. Port zvukového výstupu
8. Upstream port USB-C
9. (3) Super rychlost USB 10 Gb/s (USB 3.2 Gen2)
10. Super rychlost USB 10 Gbps (USB 3.2 Gen2)
11. RJ45
12. Super rychlost USB 10 Gbps (USB 3.2 Gen2)
13. USB-C downstream port
Kabely v ceně
1. Napájecí kabel
2. Kabel DisplayPort 1,8 M (DisplayPort na DisplayPort)
3. Kabel USB-C Gen2 1,0 M (A až C)
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. DELL má však pro Českou republiku jeden spolehlivý centrální záruční servis. Případné reklamace všech námi dodaných DELL produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
Hotline: 225 772 727
on-line zadání reklamace na: http://support.euro.dell.com/support/index.aspx?c=cz&cs=RC1077928&l=cs&s=pad
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, nebo Vás navštíví druhý den technik DELL osobně. (zaleží na modelové řadě produktu)