Dell set klávesnice + myš KM7321W bezdrátová GER
MOŽNOSTI:
* Poslat objednávku pro rezervaci - budete v pořadí a kdykoliv můžete objednávku bez sankcí stornovat!
* Hlídací pes pošle informaci, až bude tento produkt skladem! - nezavazuje Vás k nákupu, ale nic se Vám nerezervuje!
Popis produktu:
Model: Bezdrátová klávesnice a myš Dell Premier – KM7321W – US International (QWERTY)Získejte okamžitý přístup k často používaným aplikacím nebo funkcím pomocí 12 programovatelných kláves na klávesnici a 5 programovatelných tlačítek myši.
Kombinace bezdrátové klávesnice a myši Dell Premier pro více zařízení, poháněná jednou z předních baterií s výdrží až 36 měsíců, byla důkladně testována, aby bez problémů fungovala s vaším systémem Dell. Klávesnice nabízí 128bitové šifrování AES (Advanced Encryption Standard), které chrání přenos dat mezi počítači a zařízeními a poskytuje vám bezpečné připojení při psaní.
Technické parametry
Bezdrátová technologie: bezdrátové připojení 2,4GHz, Bluetooth 5.0
Rozhraní: nanopřijímač USB
Barva: šedá (Titan grey)
Šifrování: AES-128
Klávesnice
Rozvržení klávesnice: Německá (QWERTZ)
Programovatelné klávesy: Ano
Rozměry: 44,33x12,15x2,836cm
Hmotnost: 561g
Myš
Technologie senzoru: optická
Rolovací kolečko: Ano (programovatelné)
Počet tlačítek: 7
Programovatelná tlačítka: Ano
DPI: 4000
Rozměry: 6,97x11,45x4,16cm
Hmotnost: 84g
Systémové požadavky:
* operační systém (Apple MacOS, Android, Google Chrome OS, Microsoft Windows 7/8.1/10/11, Red Hat Enterprise Linux 8.0, Ubuntu 18.04)
Obsah balení:
* bezdrátová klávesnice
* bezdrátová myš
* přijímač USB
* 3x baterie (klávesnice 2x AAA, myš 1x AA)
* dokumentace
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. DELL má však pro Českou republiku jeden spolehlivý centrální záruční servis. Případné reklamace všech námi dodaných DELL produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
Hotline: 225 772 727
on-line zadání reklamace na: http://support.euro.dell.com/support/index.aspx?c=cz&cs=RC1077928&l=cs&s=pad
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, nebo Vás navštíví druhý den technik DELL osobně. (zaleží na modelové řadě produktu)