Dell Premier Dobíjecí aktivní pero PN7522W
Popis produktu:
Preciznost ve spojení s tvořivostí pomáhá realizovat nápady. Pište přesně pomocí aktivního pera Dell (AES). Bez nutnosti párování, můžete začít pero ihned používat. Kompatibilní s vybranými zařízeními Dell 2 v 1.Technické údaje
Typ zařízení: Aktivní stylus
Šířka: 0.98 cm
Hloubka: 0.98 cm
Výška: 15.5 cm
Váha: 14.2 g
Barva: Černá
Rozhraní: Bluetooth 5.0
Počet tlačítek: 3
Úrovně tlaku: 4096
Vlastnosti: Citlivost na tlak, citlivý na náklon, dobíjecí baterie, LED indikátor, funkce nalezení mého pera
Dodávané příslušenství: Náhradní hroty (2ks), nabíjecí kabel USB-C, stahovák
Odpovídající standardům: AES 2.0, AES 1.0
Kapacita baterie: 45 mAh
Provozní doba (až): 40 dnů
Dodávaný software: Dell Peripheral Manager (pouze Windows)
Požadovaný operační systém: Windows 10, Windows 11
Kompatibilita
Inspiron 7620 2-in-1
Inspiron 7420 2-in-1
Inspiron 7425 2-in-1
Latitude 3330 2-in-1
Latitude 5300 2-in-1 Chrome*
Latitude 5310 2-in-1
Latitude 5320 2-in-1
Latitude 5330 2-in-1
Latitude 7210 2-in-1
Latitude 7310 2-in-1
Latitude 7320 2-in-1
Latitude 7320 Odnímatelný
Latitude 7330 2-in-1
Latitude 7430 2-in-1
Latitude 7410 2-in-1
Latitude 7410 2-in-1 Chrome Enterprise*
Latitude 7420 2-in-1
Latitude 9410 2-in-1
Latitude 9420 2-in-1
Latitude 9430 2-in-1
Latitude 9520 2-in-1
Latitude 9510 2-in-1
Latitude 9330 2-in-1
XPS 9310 2-in-1
XPS 9315 2-in-1
Precision 5470**
*Operační systém Chrome nepodporuje párování Bluetooth s aktivními pery Dell.
**Pouze displej QHD+. Displej FHD+ není kompatibilní s aktivními pery Dell.
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. DELL má však pro Českou republiku jeden spolehlivý centrální záruční servis. Případné reklamace všech námi dodaných DELL produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
Hotline: 225 772 727
on-line zadání reklamace na: http://support.euro.dell.com/support/index.aspx?c=cz&cs=RC1077928&l=cs&s=pad
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, nebo Vás navštíví druhý den technik DELL osobně. (zaleží na modelové řadě produktu)