DELL NTB XPS 16 9640/Ultra7-155H/16GB/512GB SSD/16.3" FHD/IR Cam/Intel Arc/Backlit Kb/FPR/
Popis produktu:
Technické parametreProcesor
Intel Core™ Ultra 7 Processor 155H (24MB Cache, 16 cores, up to 4.8 GHz)
Pamäť
16GB, LPDDR5X, 6400MT/s
Pevný disk
512GB M.2 PCIe NVMe Solid State Drive
Displej
16.3 ", FHD+ 1920x1200, Anti-Glare, 500 nit, InfinityEdge
Grafická karta
Intel Arc™ graphics
PalmRest
-
Cam/Mic
Ano
Optical Drive
-
Pripojenie
Intel Killer™ Wi-Fi 7 1750 (BE200) 2x2 + Bluetooth 5.4 Wireless Card
WWAN
-
Klávesnica
Czech & Slovakian Backlit Keyboard.
Myš
-
Batérie a napájanie
6-Cell, 69.5Whr, 130W Type-C Adapter
Operačný systém
Windows 11 Pro, anglický, český, maďarský, poľský a slovenský jazyk
Anti Virus
McAfee Business Protection 1-year
Farba
Platinum
Záruka
3Y Premium Support with Hardware and Software 1-2BD Onsite
Konektivita
1.
? MicroSDXC v6.0 UHS-I/UHS-II card reader
? Thunderbolt™ 4 (USB Type-C™) with DisplayPort 2.1 and Power Delivery
? 3.5mm headphone/microphone combo jack
? Thunderbolt™ 4 (USB Type-C™) with DisplayPort 2.1 and Power Delivery
? Thunderbolt™ 4 (USB Type-C™) with DisplayPort 2.1 and Power Delivery
Rozmery a hmotnosť
Rozmery
? Height: 0.74" (18.7 mm)
? Depth: 9.5" (240.05 mm)
? Width: 14.1" (358.18 mm)
Váha
2.13 kg
Slovenská republika:
DELL Technická podpora: +421 2 5750 83 03
DELL ProSupport hotline: +421 2 5750 69 81
DELL Customer Care : +421 2 5750 81 70
Česká republika:
DELL Technická podpora: +420 225 772 711
DELL ProSupport Česká Republika: +420 225 772 969
Link na výrobcu: https://www.dell.com/en-us/shop/dell-laptops/new-xps-16-laptop/spd/xps-16-9640-laptop/usexchcto9640mtl01?ref=variantstack
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. DELL má však pro Českou republiku jeden spolehlivý centrální záruční servis. Případné reklamace všech námi dodaných DELL produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
Hotline: 225 772 727
on-line zadání reklamace na: http://support.euro.dell.com/support/index.aspx?c=cz&cs=RC1077928&l=cs&s=pad
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, nebo Vás navštíví druhý den technik DELL osobně. (zaleží na modelové řadě produktu)