DELL NTB XPS 13 9345/X1E-80-100/16GB/512GB SSD/13.4" FHD/FHD Cam/Adreno/Backlit Kb/FPR/Pla
Popis produktu:
Technické parametreProcesor
Snapdragon X Elite, X1E-80-100 (12 cores up to 3.4 GHz Dual-Core Boost up to 4 GHz, NPU integrated)
Pamäť
16GB, LPDDR5X, 8448MT/s, integrated
Pevný disk
512GB M.2 PCIe NVMe Solid State Drive
Displej
13.4", FHD+ 1920 x 1200, 30-120Hz, Non-Touch, Anti-Glare, 500 nit, EyeSafe, InfinityEdge
Grafická karta
Qualcomm Adreno™ GPU
PalmRest
-
Cam/Mic
Ano
Optical Drive
-
Pripojenie
Qualcomm FastConnect 7800 Wi-Fi 7 2x2 + Bluetooth 5.4 Wireless Card
WWAN
-
Klávesnica
Platinum Backlit Czech/Slovak Keyboard with Fingerprint Reader
Myš
-
Batérie a napájanie
3 Cell, 55 Wh, integrated, 60W AC Adapter Type-C
Operačný systém
Windows 11 Pro, anglický, český, maďarský, poľský a slovenský jazyk
Anti Virus
McAfee Business Protection 1-year
Farba
Platinum
Záruka
3Y ProSupport Next Business Day Onsite Service after remote diagnosis with HW-SW Support
Konektivita
1.
USB Type-C Full Function Port (40Gbps, Power Delivery, and DisplayPort™
USB Type-C Full Function Port (40Gbps, Power Delivery, and DisplayPort™)
Rozmery a hmotnosť
Rozmery
? Height: 058 in. (14.80 mm) for OLED
? Depth: 7.84 in. (199.10 mm)
? Width: 11.62 in. (295.30 mm)
Váha
1.19 kg
Slovenská republika:
DELL Technická podpora: +421 2 5750 83 03
DELL ProSupport hotline: +421 2 5750 69 81
DELL Customer Care : +421 2 5750 81 70
Česká republika:
DELL Technická podpora: +420 225 772 711
DELL ProSupport Česká Republika: +420 225 772 969
Link na výrobcu: https://www.dell.com/en-us/shop/dell-laptops/xps-13-laptop/spd/xps-13-9345-laptop
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. DELL má však pro Českou republiku jeden spolehlivý centrální záruční servis. Případné reklamace všech námi dodaných DELL produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
Hotline: 225 772 727
on-line zadání reklamace na: http://support.euro.dell.com/support/index.aspx?c=cz&cs=RC1077928&l=cs&s=pad
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, nebo Vás navštíví druhý den technik DELL osobně. (zaleží na modelové řadě produktu)