72 290 Kč
DELL NTB Precision 5690/7-165H/32GB/1TB SSD/16" FHD+/IRCam&Mic/Nvidia RTX 1000 Ada/WLAN/Ba
Popis produktu:
Dell Precision 5690Technické parametry
* Procesor: Intel Core Ultra 7 165H (16 jader - 6P + 8E + 2LPE, 22 vláken, P-core 1,4/5,0 GHz, E-core 0,9/3,8 GHz, LPE-core 0,7/2,5 GHz, 24 MB cache)
* Paměť: 32GB LPDDR5x 7467 MT/s, dvoukanálová (zaváděcí)
* Operační systém: Windows 11 Pro
* Kapacita disku: 1 TB, M.2 2280, Gen 4 PCIe NVMe, SSD, Class 40
* Displej: 16" FHD+ (1920x1200), 60Hz, 500 nitů WLED, 100% sRGB, Low Blue Light
* Grafická karta: NVIDIA® RTX™ 1000 Ada 6GB GDDR6
* Webkamera: Barevná a infračervená kamera s rozlišením FHD a technologií HDR
* Audio: Waves MaxxAudio 13, Hloubkový reproduktor: 2 × 2 W, Výškový reproduktor: 2 × 2 W; 2x mikrofon
* Síť: ne
* Bezdrátová komunikace: Intel® Wi-Fi 7 BE200, 2x2, 802.11be, MU-MIMO, bezdrátová karta Bluetooth® 5.4
* Baterie a napájení: 6článková baterie (100Wh), externí adaptér 165W (USB-C)
* Barva: šedá
Výbava a příslušenství
* Klávesnice: podsvícená česká/slovenská Qwertz bez numerické klávesnice, klávesa AI
* Čtečka otisků prstů: ano
* Čtečka čipových karet: ano
Konektivita
* 1x USB 3.2 Type-C 2. generace s rozhraním DisplayPort 1.4 v alternativním režimu
* 2x Thunderbolt 4 (40 Gb/s) s funkcí Power Delivery
* 1x HDMI 2.1
* 1x Slot na kartu SD
* 1x Slot pro klínový bezpečnostní zámek
Rozměry a hmotnost
* Rozměry výška: 20,5-22,17 mm, šířka: 353,68 mm, hloubka: 240,33 mm
* Hmotnost od: 2,17 kg
Záruka 3 roky ProSupport Next Business Day On-Site Service - servis u zákazníka do druhého pracovního dne
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. DELL má však pro Českou republiku jeden spolehlivý centrální záruční servis. Případné reklamace všech námi dodaných DELL produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
Hotline: 225 772 727
on-line zadání reklamace na: http://support.euro.dell.com/support/index.aspx?c=cz&cs=RC1077928&l=cs&s=pad
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, nebo Vás navštíví druhý den technik DELL osobně. (zaleží na modelové řadě produktu)