DELL Latitude E-Docking SpACER (7000 series)
MOŽNOSTI:
* Poslat objednávku pro rezervaci - budete v pořadí a kdykoliv můžete objednávku bez sankcí stornovat!
* Hlídací pes pošle informaci, až bude tento produkt skladem! - nezavazuje Vás k nákupu, ale nic se Vám nerezervuje!
Popis produktu:
Funkce a výhodyPohodlné vkládání notebooku do replikátorů Latitude E-Port II
Distanční prvek pro dok může být dodáván pouze s replikátory portů pro určité notebooky Latitude
Proč potřebujete distanční prvek pro dok?
Pokud máte při dokování potíže a dokovací konektor notebooku je umístěn vzadu, musíte do replikátoru portů nainstalovat distanční prvek pro dok..
Jak nainstalovat distanční prvek pro dok?
Umístěte distanční prvek do replikátoru portů, až uslyšíte zacvaknutí.
Kompatibilní notebooky
Dell Latitude E5250
Dell Latitude E5270
Dell Latitude E5450
Dell Latitude E5470
Dell Latitude E5550
Dell Latitude E5570
Dell Latitude E7240
Dell Latitude E7250
Dell Latitude E7270
Dell Latitude E7440
Dell Latitude E7450
Dell Latitude E7470
Replikátor portů
Pokročilý replikátor portů Dell E-Port II
Jednoduchý replikátor portů Dell E-Port II
Přehled
Dokovací konektor většiny notebooků řady Latitude E je uprostřed zadní strany notebooku. U určitých notebooků Latitude je však dokovací konektor umístěn na okraji zadní strany notebooku. Distanční prvek pro dok je nutný pro uložení notebooku na správné místo.
Tento výrobek byl testován a ověřen s počítači a replikátory portů Dell. Doporučujeme, abyste distanční prvek pro dok používali pouze pro systémy uvedené v seznamu kompatibility.
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. DELL má však pro Českou republiku jeden spolehlivý centrální záruční servis. Případné reklamace všech námi dodaných DELL produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
Hotline: 225 772 727
on-line zadání reklamace na: http://support.euro.dell.com/support/index.aspx?c=cz&cs=RC1077928&l=cs&s=pad
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, nebo Vás navštíví druhý den technik DELL osobně. (zaleží na modelové řadě produktu)