Dell Inspiron/5415/23,8"/FHD/R5-7530U/16GB/512GB SSD/AMD int/W11P/White/3R
MOŽNOSTI:
* Poslat objednávku pro rezervaci - budete v pořadí a kdykoliv můžete objednávku bez sankcí stornovat!
* Hlídací pes pošle informaci, až bude tento produkt skladem! - nezavazuje Vás k nákupu, ale nic se Vám nerezervuje!
Popis produktu:
Technické parametry* Procesor: AMD Ryzen 5 7530U (6 jader, 12 vláken, 4,5 GHz, 16 MB cache)
* Paměť: 16GB (2x8GB) 3200MT/s DDR4
* Operační systém: Windows 11 Pro, 64-bitový Multi-Language (English, Czech, Slovak, Hungarian, Polish)
* Kapacita disku: 512GB SSD PCIe M.2
* Displej: 23,8" FHD (1920 x 1080), Široké pozorovací úhly (WVA), Antireflexní, 250 nitů
* Grafická karta: Integrovaná AMD Radeon
* Webkamera: FHD (1080p)
* Připojení: MediaTek Wi-Fi 6 MT7921 2x2 + Bluetooth 5.2
* Napájení: 90 W
* Stojan: Triangle Stand
* Barva: Pearl White (Bíla)
Výbava a příslušenství
* Bezdrátová klávesnice CZ/SK a myš Dell Pro – KM5221W
Konektivita
*1x port RJ-45
*2x port USB 3.1 1. generace s podporou funkcí Power on/Wake-up
*1x port USB 3.1 2. generace s technologií PowerShare
*1x port USB 3.2 2. generace (Type-C)
*1x univerzální zvukový konektor
*1x port HDMI 1.4b
*1x vstupní port HDMI 1.4b
*1x slot pro kartu SD
*1x port 4,5 mm × 2,9 mm pro vstup ze stejnosměrného napájecího adaptéru
Rozměry a hmotnost
* Výška: 353,80 - 358,50 mm
* Šířka: 542,70 mm
* Hloubka: 40,20 mm
* Hmotnost: 5,39 kg
Záruka 3letá podpora Premium Support se servisní službou Next Business Day On-site Service
Odkaz na stránky výrobce: https://www.dell.com/en-us/shop/desktop-computers/inspiron-24-all-in-one/spd/inspiron-24-5415-aio
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. DELL má však pro Českou republiku jeden spolehlivý centrální záruční servis. Případné reklamace všech námi dodaných DELL produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
Hotline: 225 772 727
on-line zadání reklamace na: http://support.euro.dell.com/support/index.aspx?c=cz&cs=RC1077928&l=cs&s=pad
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, nebo Vás navštíví druhý den technik DELL osobně. (zaleží na modelové řadě produktu)