DELL E2222HS 21,5" WLED 1920x1080/3000:1/5ms/HDMI/DP/VGA/repro/cerny
Popis produktu:
Displej* Viditelná úhlopříčka: 21.45"
* Typ panelu: VA
* Povrch displeje obrazovky: Anti-glare
* Maximální přednastavené rozlišení: Full HD (1080p) 1920 x 1080 at 60 Hz
* Pozorovací úhel: 178/178
* Rozteč pixelů: 0.249 x 0.241 mm
* Pixely na palec (PPI): 103
* Kontrastní poměr: 3000:1
* Poměr stran: 16:9
* Technologie podsvícení: LED-backlit
* Jas: 250
* Doba odezvy: 10 ms (grey-to-grey normal); 5 ms (grey-to-grey fast)
* TCO Certified: Ano
Konektivita
* 1x VGA
* 1x DisplayPort 1.2
* 1x HDMI 1.4
Rozměry
* Výška se zataženým/vytaženým stojanem: 354.17 - 454.17 mm
* Šířka se stojanem: 504.26 mm
* Hloubka se stojanem: 187.28 mm
* Hmotnost (pouze monitor – pro zavěšení VESA): 2.34 kg
* Hmotnost (včetně balení): 5.11 kg
Napájení
* Požadované napětí: AC 100-240 V (50/60 Hz)
* Spotřeba energie při běžném provozu: 12.13 W
* Spotřeba energie v pohotovostním/spánkovém režimu: 0.3 Watt
Rozsah teplot
* Provozní: 0 °C - 40 °C
Rozsah vlhkosti
* Provozní: 10 - 80% (non-condensing)
Šasi
* Naklápění: -5/+21
* Kompatibilita s nástrojem Dell Display Manager: ano
* Rozhraní pro montáž plochého monitoru: 100 x 100 mm
Záruka
* Typ: 3 years Advanced Exchange Service and Limited Hardware Warranty
Služba Advanced Exchange Service
Tento monitor je dodáván s tříletou výměnnou servisní službou Advanced Exchange Service. V případě nutnosti vám během tříleté omezené záruky na hardware bude příští pracovní den zaslán náhradní monitor.
Odkaz na stránky výrobce: https://www.dell.com/en-us/shop/dell-22-monitor-e2222hs/apd/210-bbbk/monitors-monitor-accessories
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. DELL má však pro Českou republiku jeden spolehlivý centrální záruční servis. Případné reklamace všech námi dodaných DELL produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
Hotline: 225 772 727
on-line zadání reklamace na: http://support.euro.dell.com/support/index.aspx?c=cz&cs=RC1077928&l=cs&s=pad
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, nebo Vás navštíví druhý den technik DELL osobně. (zaleží na modelové řadě produktu)