BAZAR DELL NTB Vostro 3530/i5-1334U/8GB/512GB SSD/15.6" FHD/Intel UHD/FgrPr/WLAN/Backlit K
Popis produktu:
Technické parametreBAZAR KOD!!! ROZBALENY !!!
Procesor
I5-1334U I5-1334U+6L+UMA HW TPM
Pamäť
8 GB: 1 x 8 GB, DDR4, 2666 MT/s
Pevný disk
512 GB, M.2, PCIe NVMe, SSD
Displej
15.6", FHD 1920x1080, 120Hz, WVA, Non-Touch, Anti-Glare, 250 nit, Narrow Border, LED-Backlit
Grafická karta
Intel UHD Graphics
PalmRest
Carbon Black Palmrest with Finger Print Reader
Cam/Mic
Ano
Optical Drive
-
Pripojenie
Realtek Wi-Fi 5 RTL8821CE, 1x1, 802.11ac, MU-MIMO, Bluetooth wireless card
WWAN
-
Klávesnica
Czech/Slovak backlit keyboard (QWERTZ)
Myš
-
Batérie a napájanie
3 Cell, 41 Wh, integrated, 65 Watt AC Adapter
Operačný systém
Windows 11 Pro, English, Czech, Hungarian, Polish, Slovak
Anti Virus
McAfee Business Protection 1-year
Farba
Black
Záruka
3Y ProSpt
Konektivita
1.
1. SD 3.0 card reader
2. USB 2.0
3. RJ-45
4. Headset jack
5. Wedge shaped lock slot
6. Power jack
7. HDMI 1.4
8. USB 3.2 Gen 1
9. USB 3.2 Gen 1 Type C (Data only)
Upozornenie: U tohto modelu podporuje USB-C iba prenos dát. Nepodporuje dokovanie, obrazový výstup (DisplayPort), ani funkciu PD (Power Delivery).
Rozmery a hmotnosť
Rozmery
1. Height (Front): 16.96 mm (0.67 in.)
Height (Rear): 18.99 mm (0.75 in.)
2. Width: 358.5 mm (14.11 in.)
3. Depth: 235.56 mm (9.27 in.)
Váha
1.66 kg
Slovenská republika:
DELL Technická podpora: +421 2 5750 83 03
DELL ProSupport hotline: +421 2 5750 69 81
Česká republika:
DELL Technická podpora: +420 225 772 711
DELL ProSupport Česká Republika: +420 225 772 969
Link na výrobcu: https://www.dell.com/en-us/shop/dell-laptops/vostro-15-laptop/spd/vostro-15-3530-laptop
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. DELL má však pro Českou republiku jeden spolehlivý centrální záruční servis. Případné reklamace všech námi dodaných DELL produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou.
Hotline: 225 772 727
on-line zadání reklamace na: http://support.euro.dell.com/support/index.aspx?c=cz&cs=RC1077928&l=cs&s=pad
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, nebo Vás navštíví druhý den technik DELL osobně. (zaleží na modelové řadě produktu)