ASUS Premium Care - Prodloužení záruky na 4 roky, pro NX NTB (Commercial Notebook), CZ, el
MOŽNOSTI:
* Poslat objednávku pro rezervaci - budete v pořadí a kdykoliv můžete objednávku bez sankcí stornovat!
* Hlídací pes pošle informaci, až bude tento produkt skladem! - nezavazuje Vás k nákupu, ale nic se Vám nerezervuje!
Popis produktu:
Vlastnosti a specifikace služby:Zkontrolujte, prosím, níže uvedené detaily ohledně
vlastností a specifikací pro Váš Servisní balíček.
Servisní balíček pro prodloužení mezinárodní
záruky
• Po dokončení Aktivace se záruka na Váš výrobek
automaticky prodlouží od původního konce záruky.
• S výjimkou změny doby záruky zůstávají všechny
ostatní podmínky stejné jako u Standardní ASUS
záruky.
• Tento servisní balíček neprodlužuje záruku na
baterii vašeho Výrobku.
• Tento servisní balíček zahrnuje Mezinárodní
podporu. Služba je poskytována za dodržování
místních standardů a
servisní politiky. Pro více informací nahlédněte,
prosím, do sekce Záruka a podpora na vaší záruční
kartě. (Pouze
mezinárodní)
Podmínky
záruka musí být zakoupena a aktivována do 6
měsíců po zakoupení vašeho asus výrobku.
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. ASUS má však pro Českou republiku jeden spolehlivý centrální záruční servis. Případné reklamace všech námi dodaných ASUS produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou ASUS Czech s.r.o..
Hotline: 552 302 313
Email: reklamace@asus.com.tw
on-line zadání reklamace na:
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, oprava (obvykle 10 dnů) a zaslání zpět. (vše na náklady ASUS)