ASUS Premium Care - 4 roky - On-Site(NBD)+Accidental Damage Protection, Commercial NTB, e
MOŽNOSTI:
* Poslat objednávku pro rezervaci - budete v pořadí a kdykoliv můžete objednávku bez sankcí stornovat!
* Hlídací pes pošle informaci, až bude tento produkt skladem! - nezavazuje Vás k nákupu, ale nic se Vám nerezervuje!
Popis produktu:
Vlastnosti a specifikace služby:ASUS rozšíření záruky na 4 roky ONSITE(next business day) + náhodné poškození pro commerical notebooky (Expertbook)
Zkontrolujte, prosím, níže uvedené detaily ohledně vlastností a specifikací pro Váš Servisní balíček.
Servisní balíček pro prodloužení mezinárodní záruky
• Po dokončení Aktivace se záruka na Váš výrobek automaticky prodlouží od původního konce záruky.
• S výjimkou změny doby záruky zůstávají všechny ostatní podmínky stejné jako u Standardní ASUS záruky.
• Tento servisní balíček neprodlužuje záruku na baterii vašeho Výrobku.
• Tento servisní balíček zahrnuje Mezinárodní podporu. Služba je poskytována za dodržování místních standardů a servisní politiky. Pro více informací nahlédněte, prosím, do sekce Záruka a podpora na vaší záruční kartě. (Pouze mezinárodní)
Podmínky
Záruka musí být zakoupena a aktivována do 6 měsíců po zakoupení vašeho asus výrobku.
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. ASUS má však pro Českou republiku jeden spolehlivý centrální záruční servis. Případné reklamace všech námi dodaných ASUS produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou ASUS Czech s.r.o..
Hotline: 552 302 313
Email: reklamace@asus.com.tw
on-line zadání reklamace na:
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, oprava (obvykle 10 dnů) a zaslání zpět. (vše na náklady ASUS)