ASUS Premium Care - 3 roky - On-Site (NBD) + Local Accidental Damage Protection, NTB, CZ,
Popis produktu:
Vlastnosti a specifikace služby:Zkontrolujte, prosím, níže uvedené detaily ohledně vlastností a specifikací pro Váš Servisní balíček.
Local On-Site Service (LOSS)
• Tento Servisní balíček poskytuje Podporu pro Váš Výrobek přímo na místě.
• Před službou přímo na místě Vás můžou naši agenti technické podpory požádat o pomoc s řešením problémů s Výrobkem. Pro více detailních informací, prosím, nahlédněte do sekce „Když kontaktujete zákaznickou službu ASUS“ na Záruční kartědodané s Vaším Výrobkem nebo navštivte http://support.asus.com/.
• Pokud se problém nevyřeší na dálku, pak bude domluvena technická podpora pro Váš Výrobek přímo na místě.
Autorizovaný ASUS technik bude poslaný obvykle do konce dalšího pracovního dne na Vaše místo. Doba odezvy může
záležet na geografickém umístění, náhradních dílech a dostupnosti místní služby.
• Budete požádáni, abyste autorizovanému ASUS technikovi poskytli přístup k Vaší budově a výrobkům ASUS a také
elektřině, internetovému připojení, CD/DVD s ASUS ovladači (pokud bylo dodáno k výrobku) a dostatečnému a bezpečnému pracovnímu prostředí.
• Pokud výrobek selže během normálního a správného používání v době trvání tohoto servisního balíčku, ASUS opraví nebo vymění poškozené díly výrobku, nebo celý Výrobek za nové nebo repasované díly nebo výrobky tak, aby funkčnost byla stejná, nebo lepší než původní.
• Pokud jsou poškozené díly vyměněny touto službou, pak poskytujete předem souhlas, aby se vyměněné poškozené díly převedly do vlastnictví ASUSu.
• V případě, že autorizovaný ASUS technik zjistí, že Výrobek je mimo rozsah pokrytí (jako například poškození způsobené zákazníkem atd. jak je popsáno v sekci „Vyloučení z této limitované Záruční služby“ na Záruční kartě), bude Vám vystaven ceník a tato Služba bude poskytnuta pouze po zaplacení. Pokud se rozhodnete nepokračovat v opravě, pak Vám budou naúčtovány všechny již vzniklé náklady společnosti Asus (včetně, ale nejen poslání technika na místo, testování/hledání chyby atd.)
Local Accidental Damage Protection (1Claim year, No limited Key part)
A. Tento servisní balíček kryje následující typy náhodných škod způsobených běžným používáním:
Upuštění na zem, pády, nebo jiné nárazy
Poškození kapalinou
Poškození elektrickým přepětím
Náhodné ulomení
B. V rámci tohoto balíčku služeb má zákazník nárok na jednu (1) žádost o servis ročně během záruční doby.
C. Celkové náklady na opravy poskytované v rámci tohoto balíčku služeb nepřesáhnou kupní cenu produktu.
D. Na všechny komponenty opravené nebo vyměněné servisním střediskem ASUS se vztahuje záruka po zbývající část
záruční doby, na celý produkt.
Chcete-li uplatnit nárok v rámci tohoto servisního balíčku, musíte poskytnout vysvětlení, kde a kdy k incidentu došlo, jakož i podrobný popis incidentu. Pokud tyto informace nebo požadovanou dokumentaci neposkytnete, bude žádost zamítnuta.
Servisní balíček pro prodloužení místní záruky
• Po dokončení Aktivace se záruka na Váš výrobek automaticky prodlouží od původního konce záruky.
• S výjimkou změny doby záruky zůstávají všechny ostatní podmínky stejné jako u Standardní ASUS záruky.
• Tento servisní balíček neprodlužuje záruku na baterii vašeho Výrobku.
Podmínky
Záruka musí být zakoupena a aktivována do 6 měsíců po zakoupení vašeho asus výrobku. .
Naše společnost zajišťuje pro tuto značku kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. ASUS má však pro Českou republiku jeden spolehlivý centrální záruční servis. Případné reklamace všech námi dodaných ASUS produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou ASUS Czech s.r.o..
Hotline: 552 302 313
Email: reklamace@asus.com.tw
on-line zadání reklamace na:
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, oprava (obvykle 10 dnů) a zaslání zpět. (vše na náklady ASUS)