ACER prodloužení záruky na 3 roky ON-SITE NBD(5x9), PC Aspire + Veriton (M,N,X,S,L), elek
Popis produktu:
ACER prodloužení záruky na 3 roky ON-SITE NBD (5x9), PC Veriton 2/4, Extensa (M,N,X,S,L), elektronickyZáruku je nutné zaregistrovat do 365 dnů od prodeje produktu koncovému zákazníkovi, v opačném případě nebude prodloužená záruka akceptována.
Služba Acer Care Plus:
ON-SITE NBD (5x9) - specializovaná asistence prováděná u zákazníka s reakcí do druhého pracovního dne (v případě nahlášení požadavku do 14h) v řežimu 5x9 (po-pá, 8-17h). Prodlouženou záruku lze uplatnit v České republice a na Slovensku.
Návod na registraci:
Po zakoupení prodloužené záruky obdržíte od distributora formulář, kde je třeba doplnit jméno koncového zákazníka, seriové číslo produktu a datum prodeje. Vyplněný formulář pošlete emailem do servisního střediska Acer na adresu service.brno@acer.com a po registraci prodloužené záruky dostanete na email potvrzení o registraci.
Prodloužená záruka se nevztahuje na baterii.
Platnost prodloužené záruky můžete ověřit v servisním centru:
+420 531 027 777, +421 2 3333 1027
www.acer.com/ac/cs/CZ/content/service-center
Specifikace:
Naše společnost zajišťuje pro značku ACER kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. ACER má však pro Českou republiku jeden spolehlivý centrální záruční servis. Případné reklamace všech námi dodaných ACER produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou,
Hotline: 531 027 777
Acer, servisní centrum Tuřanka 100, Brno-Slatina, 62700
Email: service_brno@acer-euro.com
on-line zadání reklamace na: http://www.acer.cz/ac/cs/CZ/content/service-center
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, oprava (obvykle 10 dnů) a zaslání zpět. (vše na náklady ACER)