ACER ConceptD 3 Ezel (CC315-72G-7875) i7-10750H/16GB+N/A/512GB SSD+N/A/GTX 1650 4GB/15.6"
Popis produktu:
Bezplatný upgrade na Windows 11 (až bude k dispozici)Upgrade na Windows 11 bude do oprávněných zařízení doručen ke konci roku 2021 nebo v roce 2022. Harmonogram se může u různých zařízení lišit. Určité funkce vyžadují konkrétní hardware (další informace na adrese aka.ms/windows11-spec).
Model: ConceptD 3 Ezel CC315-72G-7875
Operační systém: Windows 10 Pro
Procesor: Intel Core i7-10750H (6C, 2.6/5.0 GHz)
Paměť: 16 GB DDR4 SDRAM integrováno na desce (nelze rozšířit)
Počet slotů (celkem/volných): 0/0
Maximální velikost: 16 GB
Pevný disk: 512GB PCIe NVMe SSD
Rozšiřující sloty pevného disku: ne
Optická mechanika: ne
Displej: 15,6" FHD LED 1920x1080 IPS ComfyView (matný) vícedotykový
Grafická karta: NVIDIA GeForce GTX 1650 with Max-Q Design 4GB GDDR6
Polohovací zařízení: TouchPad
Podsvícená klávesnice: ano
Numerická klávesnice: ne
Web kamera: HD kamera
Čtečka otisku prstů: ano
Síť: Gigabit Ethernet
Bezdrátová komunikace: IEEE 802.11 a/b/g/n/ac/ax
USB:
*2x USB 3.2 Gen1
*2x USB 3.2 Type-C supporting: USB 3.2 Gen 2 (up to 10 Gbps) / DisplayPort over USB-C / Thunderbolt 3
Další konektory:
*1x Mini Display port 1.4
*1x HDMI 2.0
*1x RJ-45
Čtečka paměťových karet: ano
Baterie: 56 Wh Li-ion
Výdrž baterie: až 14 hodin
Napájení: 135 W 5.5phy Slim AC adapter
Příslušenství: Active Stylus
Barva: bílá
Materiál: hořčík a hliník
Rozměry: 358 x 249 x 18.90~23.90 mm
Hmotnost: 2,2 kg
Záruka: 3 roky
Specifikace:
Naše společnost zajišťuje pro značku ACER kvalitní a rychlý pozáruční servis již mnoho let. Případnou reklamaci můžete samozřejmě uplatnit u svého prodejce tedy i u nás. ACER má však pro Českou republiku jeden spolehlivý centrální záruční servis. Případné reklamace všech námi dodaných ACER produktů můžete řešit přímo s oficiální CZ podporou,
Hotline: 531 027 777
Acer, servisní centrum Tuřanka 100, Brno-Slatina, 62700
Email: service_brno@acer-euro.com
on-line zadání reklamace na: http://www.acer.cz/ac/cs/CZ/content/service-center
Po nahlášení závady bude provedený svoz produktu, oprava (obvykle 10 dnů) a zaslání zpět. (vše na náklady ACER)